Tammer Brands Oy

Suomeksi In English På Svenska

Kirjautuminen ja tunnukset

K: En pääse kirjautumaan tunnuksillani, mistä tämä johtuu?
V: Tarkista, että olet kirjoittanut tunnuksesi ja salasanasi oikein. Ellet silti pääse kirjautumaan palveluumme,
on käyttäjätunnuksesi ollut käyttämättä yli 4kk tai kyseessä on laskutuskielto. Ota tällöin yhteyttä palvelutukeemme asian tarkistamiseksi. Voimme aktivoida tunnukset uudelleen, mikäli yritykselläsi ei ole voimaan asetettua laskutuskieltoa. Laskutuskieltotapauksessa, ota yhteys omaan Tammer Brands Oy:n myyntiedustajaasi.

 

K: Olen jo kerran hyväksynyt käyttöehdot, miksi ne pitää jälleen hyväksyä kirjautumisen ehtona?
V: Olemme päivittäneet käyttöehtomme, ja sinun tulee hyväksyä ne muutoksineen uudelleen.

 

K: Olen unohtanut salasanani, miten toimin?
V: Sisään kirjautumissivulla on linkki "Salasana unohtunut", jonka kautta saat aktivoitua uuden salasanan. Salasanan voit myös myöhemmin vaihtaa verkkopalvelun sivulla Omat tiedot. Mikäli tunnuksesi on vanhentunut, pystyt muuttamaan salasanasi, mutta käyttäjätilisi tulee aktivoida asiakaspalvelumme toimesta, ota yhteyttä osoitteeseen myynti(at)tammerbrands.fi. Muista aina säilyttää tunnuksesi ja salasanasi huolellisesti väärinkäytösten välttämiseksi.

 

K: Epäilen käyttäjätunnukseni ja/tai salasanani joutuneen vääriin käsiin, miten saan suljettua käyttäjätunnukseni?
V: Ota pikaisesti yhteyttä palvelutukeemme joko sähköpostitse tb24h(at)tammerbrands.fi tai asiakaspalveluumme puhelimitse 03-2521 111 tunnustesi käytön estämiseksi. Käyttäjä vastaa tunnusten ja salasanojen asiallisesta ja huolellisesta säilyttämisestä sekä Tammer Brands Oy:n materiaalin ja tietojen luvattomasta käyttämisestä aiheutuvista seuraamuksista.